Azi voi cauta pe sub toate „pietrele ” raului numit „internet” , si va fac cunostinta cu : spanacul

Adesea, parintii isi incurajeaza copiii sa manance spanacul pentru a creste mari si puternici, si nu se inseala de loc.

Cu un continut scazut de grasimi, spanacul este bogat in niacina si zinc, in proteine, fibre, vitamina A,C,E si K , tiamina, vitamina B6, acid folic, calciu, fier, magneziu, fosfos, potasiu, cupru si mangan. Este incarcat de bunatati pentru fiacare particica a corpului.  Acidul folic din spanac este bun pentru sanatatea sistemului cardiovascular, magneziul ajuta la coborarea tensiunii arteriale. Spanacul a demonstrat cu studii ca ajuta la mentinerea unei viguroase functii cerebrale, a memoriei si claritatii mentale.

Pentru a retine continutul de fier in timpul gatirii , se adauga suc de lamaie sau otet.

Bogat in saruri minerale, oligoelemente ai vitamine de tot felul, spanacul nu este doar un aliment deosebit de nutritiv, ci si un medicament netural. Tonifiaza miocardul si ii optimizeaza activitatea, spanacul fiind supranumit si „matura inestinelor”. Creste cantitatea de urina eliminata, stimuland secretiile gastice , pancreatice si biliare, facilitand eliminarea viermilor intestinali, prevenind si infectiile gingivale.

Pofta de viata sanatoasa !

 

LEAVE A REPLY